Hoe volg ik mijn tickets op

Hoe volg ik mijn tickets op?

Via het supportportaal kan je eenvoudig al je supportaanvragen beheren.

Nieuw ticket indien

  1. Klik in het menu bovenaan op Tickets -> Ticket indienen.
  2. Vul de velden in:
    1. Onderwerp: een korte omschrijving van je vraag of probleem.
    2. Omschrijving: leg het probleem of verzoek zo duidelijk mogelijk uit.
    3. Bijlage: voeg indien nodig screenshots of documenten toe.
  3. Klik op indienen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Bestaande tickets bekijken

  1. Klik in het menu bovenaan op Tickets -> Mijn tickets.
  2. Je ziet een lijst met al je openstaande en afgesloten tickets.
  3. Klik op een ticket om de details en status te bekijken.

Statusupdates

  1. Je ontvangt automatisch een e-mail wanneer er een update is op je ticket.
  2. Via het portaal kan je ook rechtstreeks antwoorden of extra info toevoegen aan je ticket.
    • Related Articles

    • Hoe werkt het supportportaal?

      Welkom op het CreditSoft supportportaal Via dit portaal kan je: Artikelen raadplegen rond de werking van het platform. De laatste release notes bekijken van jouw toepassing. Tickets indienen voor vragen, fouten of nieuwe verzoeken. De status van je ...
    • Welkom

      Welkom bij CreditSoft Support ? Dit portaal is de centrale plek voor alle ondersteuning rond het CreditSoft-platform. CreditSoft is ontwikkeld voor kredietmakelaars en groeperingen en helpt je bij: Beheer van kredietaanvragen (hypothecaire en ...
    • Release notes

      Recente wijzingen CreditSoft 15 mei 2025 Opname commissiebedragen in de fiche 281.50 Vanaf heden houden we op de commissiebedragen bij of deze al dan niet al zijn opgenomen in een fiche 281.50. In functie hiervan werd de routine voor het afdrukken of ...